Sådan bliver du vores nye partner

Vi vil gerne give vores medlemmer de bedste tilbud og rabatter. Derfor kigger vi også hele tiden på muligheden for nye aftaler.

Samarbejdet skal være til gavn for alle parter, dvs. både Ældre Sagens medlemmer, Ældre Sagen og din virksomhed.

  • Medlemmerne opnår flere fordele ved at være medlem.
  • Ældre Sagen opnår yderligere tiltrækningskraft, større medlemstilfredshed og loyalitet.
  • Din virksomhed får en unik adgang til Ældre Sagens mere end [Variabel:antal-medlemmer] medlemmer.

Hvad forventer vi af dig i et samarbejde?

Det er vigtigt, at vores medlemmer kan have tillid til vores samarbejdspartnere. Derfor har vi følgende forventninger og krav:

  • Du skal kunne tilbyde vores medlemmer en god, imødekommende og kvalificeret dansktalende kundeservice.
  • Det skal være muligt at  komme i telefonisk kontakt med en support, en dansketalende kundeservice eller andre, der kan svare på spørgsmål omkring dine produkter eller services.
  • Du skal være e-mærket, hvis du driver en webshop. Ligesom du skal kunne tilbyde 100% sikker betalingshåndtering.
  • Du skal være momsregistreret og være i besiddelse af et cvr-nummer.
  • Dine annoncer skal opfylde vores krav til forståeligt indhold, gennemskuelighed og ordvalg ift. målgruppen. Det hjælper vi dig med ved at korrigere i dem – selvfølgelig i dialog med dig. Det gælder både annoncer til hjemmesiden, i bladet Ældre Sagen TILBUD, i det elektroniske nyhedsbrev Nyt fra Ældre Sagen og i Ældre Sagens app Tilbud.

Sådan bliver du samarbejdspartner:

Send os en e-mail til tilbud@aeldresagen.dk med oplysningerne herunder. Så vender vi tilbage, når vi har haft lejlighed til at vurdere din henvendelse og tilbud.
Vær opmærksom på, at der kan gå op til 6 uger fra modtagelsen, før du hører fra os.

Din e-mail skal svare på følgende:

  • Beskriv kort din virksomhed.
  • Beskriv kort dit produkt eller din service.
  • Hvilken rabat eller særlige medlemsfordel, kan du tilbyde (fx merværdi, særlig service eller lignende)?
  • Hvordan er produktet relevant for Ældre Sagens medlemmer?

Det sker der, når vi har modtaget din e-mail:

  • Du får en bekræftelse på, vi har modtaget din e-mail.
  • Vi vurderer din henvendelse.
  • Vi kontakter dig derpå og meddeler dig, om vi vil indgå samarbejde med din virksomhed eller ej. 
  • Hvis vi gerne vil indgå samarbejde, udarbejder vi en samarbejdsaftale (standardaftale). Her fremgår dels samarbejdsvilkår mm., dels  hvad vi er blevet enige om, at din virksomhed stiller til rådighed af fordele og rabatter for Ældre Sagens medlemmer.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vil du samarbejde med Ældre Sagen?

Send en e-mail, som følger beskrivelsen ovenfor.

Klik her for at sende din e-mail

Sidst opdateret 27.06.2019

Vil du samarbejde med Ældre Sagen?

Send en e-mail, som følger beskrivelsen ovenfor.

Klik her for at sende din e-mail