Membersitekursus
Kurset er todelt. Om formiddagen undervises i bookingsystemet og om eftermiddagen i webmasterens arrangementsskabelon. Man kan deltage hele dagen eller i den del af kurset man er interreseret i.
Bookingundervisning: Hvordan hjælper i med at tilmelde en ikke digital person, hvordan afmeldes, hvordan opkræves betaling.
Webmasterundervisning: Hvordan oprettes et nyt arrangement eller aktivitet, hvordan redigeres i det bestående.
Program:
| Kl. | Programpunkt |
| 09.30 | Morgenbrød |
| 10.00 | Kursus i booking systemet |
| 12.00 | Frokost |
| 12.45 | Kursus webmaster skabelonen |
| 14.00 | Kaffe |
| 15.00 | Kursus slut |
Kursusdatoer:
| Dato | Adresse |
| 08.01.26 | Allehelgensgade 23, 4000 Roskilde |
| 15.01.26 | Nordals |
| 03.02.2026 | Vesterhavnen 5 st., 5800 Nyborg |
| 04.02.26 | Hobro |
| 09. el. 10.02.26 | Sorø |
| 20.02.26 | Skovalléen 32A, 4800 Nykøbing F |
Tilmelding
Til Per Jacobi: pj@aeldresagen.dk
Husk at skrive hvilke dele af kurset du deltager i.
Hvordan får jeg kursus til mit områder
Kurserne planlægges i samarbejde med lokalafdelinger, der er interesseret i et kursus og har et egnet lokale til afholdelse. Den planlæggende lokalafdeling kan disponere over halvdelen af pladserne, og resten af pladserne udbyder vi til andre interesserede frivillige.
Hvis I har interesse i ovenstående værtskab for et Membersite kursus og har et egnet lokale, så send mail til undertegnede.
Se nærmere om betingelserne ved at åbne dette PDF dokument, klik her.
Med venlig hilsen
Per Jacobi
pj@aeldresagen.dk