Søg på lokalafdelingens hjemmeside
Logo

Årsberetning 2025

Beretning fra årsmødet 2026 i Ældre Sagen Rudersdal

Mandag den 11. marts afholdt Ældre Sagen Rudersdal sit årsmøde på Havarthigaarden i Holte. Årsmødet er en vigtig begivenhed, hvor vi ser tilbage på årets aktiviteter og resultater, drøfter de kommende udfordringer og muligheder samt vælger medlemmer til bestyrelsen.

Inden det formelle årsmøde havde vi fornøjelsen af et inspirerende oplæg fra Ann Sofie Orth, der også er medlem af det nye Sundhedsråd København Nord. Hun gav et spændende indblik i de aktuelle udviklinger på sundheds- og ældreområdet.

På det efterfølgende årsmøde gennemgik vi årets aktiviteter og indsatser i lokalafdelingen og præsenterede de vigtigste fokusområder for det kommende år. Mødet blev afsluttet med valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter.

Læs 'Årsberetning 2025' fra årsmødet 2026 her.

Sidst opdateret 18.06.2026