Frivillig på Ældretelefonen
For at blive frivillig på Ældretelefonen skal du også:
- have en relevant faglig baggrund. Det kan fx være en social eller sundhedsfaglig baggrund, psykolog, præst el.lign. Du skal have erfaring med at facilitere og skabe retning og udvikling i samtaler. Vi klæder dig godt på til opgaven som frivillig på Ældretelefonen
- arbejde hjemmefra – men du er aldrig alene. På hver vagt mødes du online med andre frivillige. Her møder du fællesskab og et trygt rum med fokus på sparring, udvikling og læring
- kunne tage minimum to vagter om måneden, i alt 7 timer pr. måned
- have en computer, der er opdateret med nyeste version (som minimum windows 10 eller 11) og en stabil internetforbindelse
Det frivillige arbejde på Ældretelefonen understøttes af et teknisk set-up i M365 og Myfone. Og alle dokumenter til frivillige kan findes i Teams i M365-løsningen.
Er du interesseret i at høre mere, så skriv til Vibeke Bruun-Toft, projektleder på Ældretelefonen.
📧 E-mail: aeldretelefonen@aeldresagen.dk
Send gerne dit telefonnummer med, så ringer Vibeke dig op.