Spørgeskemaer
På kick-off mødet blev det aftalt, at I i lokalafdelinger og koordinationsudvalg sender et spørgeskema til kommunerne, der skal afdække, hvordan forholdene er i jeres kommune.
Det giver jer en aktuel viden at handle ud fra, og det giver os i sekretariatet en uvurderlig viden til det strategiske arbejde.
I kommuner med mere end én lokalafdeling, er det koordinationsudvalget, der står som afsender af spørgeskemaet.
Hvis I sætter en svarfrist til 24. oktober, kan vi have jeres samlede besvarelser 28. oktober 2022.
Hent spørgeskemaet til kommuner
Vi har også udarbejdet et spørgeskema til jer i lokalafdelinger, koordinationsudvalg og sundhedsudvalg, da I også sidder inde med vigtig viden. Jer der er sundhedspolitiske frivillige har også en vigtig rolle i.f.t. at indsamle viden fra frivillige og andre, på jeres område. Vi vil gerne bede om jeres svar senest 28. oktober 2022.
Hent spørgeskema til lokalafdelinger, koordinationsudvalg og sundhedsudvalg
Vi samler al viden fra skemaerne og deler med jer i starten af det nye år, her på Frivilligportalen og på et fælles møde 24. januar 2023. Sæt allerede nu kryds i kalenderen.
Forslag til mail til kommunen vedrørende spørgeskema
Når I skal sende spørgeskemaet til kommunen, kan I bruge nedenstående tekst, eller dele af den. I kan også skrive jeres egen tekst. Det er helt op til jer.
Kære udvalgsformand/forvaltningschef
Jeg skriver på vegne af Ældre Sagens koordinationsudvalg/lokalafdeling her i X kommune.
Vi arbejder med at sætte fokus på de midlertidige pladser i kommunen. I den forbindelse sender jeg her et spørgeskema, som vi gerne vil bede om at forvaltningen udfylder og sender retur til undertegnede senest den 24. oktober 2022.
Vi takker på forhånd for hjælpen.
Med venlig hilsen
Frivilligrolle
Navn
Lokalafdeling
Mailadresse