Sådan tilmelder du dig vore arrangementer
NYT BOOKINGSYTEM MEMBERSITE
Ældre Sagens bookingsystem, Membersite
Det nye system skal gøre det lettere at finde og tilmelde sig arrangementer.
Fremover skal du logge ind på systemet, før du kan tilmelde dig et
arrangement eller en aktivitet. For dig, der tilmelder dig hjemmefra,
vil det – efter en kort tilvænningsperiode – blive mere enkelt, hvor tilmelding og betaling hænger naturligt
sammen, hvor Ældre Sagen er alene om arrangementet. Her skal du betale med MobilePay.
Ved arrangementer hvor Ældre Sagen samarbejder med f.eks. Skive Bibliotek, så er der ingen ændringer
ved tilmelding (beskrevet under arrangementet).
Du kan få hjælp ved at rette henvendelse til vore IT-Cafeer i Lem og i Skive, eller ved at kontakte IT-hjælp i
eget hjem.
Her vil vores frivillige som altid hjælpe dig med at finde det rigtige arrangement og gennemføre
tilmeldingen.
Der kan i begyndelsen være lidt længere ekspeditionstid, fordi det nye system kræver nogle ekstra trin ved
tilmelding og betaling. Vi håber, du vil bære over med os, mens både medlemmer og frivillige
vænner sig til den nye måde at arbejde på.
Åbningstider for IT-cafeer og kontakter til IT-hjælp i eget hjem kan ses på vores hjemmeside
www.aeldresagen.dk/Skive eller i bladet ’Det sker’
EN LILLE HJÆLPEVÆRKTØJ. Se nedenfor
Find det ønskede arrangement på vores hjemmeside www.aeldresagen.dk/struer-
Nu vises jeres navne og prisen for arrangementet. HUSK at krydse af i ’Ja, jeg har læst og accepteret betingelserne’ og tryk dernæst Tilmeld.
Herefter kommer en side, hvor I skal vælge betalingsmåde, eks. med VISA/DK, hvor I skal angive nummeret på kortet og dernæst afsluttes med betaling.
Sidst opdateret 02.12.2025