En festlig aften i Den Røde Hal!
>på Mobil - stryg t.v. for at se billedserie<
Rosenvænget bød igen på deres efterhånden legendariske wienerschnitzel!
Serveringen foregik i lyntempo så alle gæster fik serveret i løbet af 15 min.
I baren kunne man hele aftenen købe diverse drikkevarer til rimelige priser.
Efter dejlig mad og drikke leverede Zebrass en omgang swingende jazz med
inspiration fra "gamle dage" .
Alle numrene blev leveret med kæmpe musikalsk overskud fra alle 5 musikere.
En af jazzens grand old men skal dog femhæves, Hans Leonardo Pedersen som på sax og røverhistorier var en særlig oplevelse. Hans startede sin musikalske karriere sidst i 50'erne i "Leonardo Pedersens Jazzkapel" - og er still going strong.
En anden ekstraordinær oplevelse var Thomas på bas, sousafon + gak & løjer :-)
Tak for en fornøjelig aften til ALLE også til ALLE Gæsterne.
fra Hele Bestyrelsen
Ældre Sagen, Høng
Sidst opdateret 14.06.2026

















