Søg på lokalafdelingens hjemmeside
Logo

2026 Tur til Humlemagasinet

Sommerbustur til Humlemagasinet, Harndrup, Nordfyn.

24 medlemmer og 2 fra bestyrelsen fik en herlig tur til det Fynske land. 

Først kom vi til Harndrup Forsamlingshus hvor der ventede en middag, bestående af karbonader og snysk og hjemmelavet is.

Derefter gik turen til Humlemagasinet som ikke lå langt fra Forsamlingshuset, så flere af deltagerne gik derhen selvom det begyndte at småregne.

Heldigvis blev det kun til en lille byge, så vi kunne glæde os til at gå i den flotte park /have med 20 tema haver.

Vi blev budt velkommen af Peder Pedersen som fortalte om museet, prinsesse Marie og udstillingerne indenfor i huset. Der var særudstilling med Bing og Grøndal porcelæn.

Derefter var der fri adgang til museet og haverne, et par timer. Vi afsluttede besøget med kaffe og Prinsesse Marie lagkage. 

En helt fin og vellykket tur, hvor solen skinnende resten af dagen.

Sidst opdateret 04.06.2026