Vejle og Bindeballe
Venøbussen med Kjeld var fantastisk og arrangementet var utrolig godt.
Buskaffe med både rundstykke og kage, som hver især er pakket i en lille pose er dejligt, især fordi det er hurtigt.
Vi havde vi smukt vejr til turen.
Bindeballe Købmandsgård er opstartet i 1897, og mange fik købt lidt ind. Der var mange varer på hylderne.
Caféen var ny og smørrebrødet flot og velsmagende.
Fjordens hus er indviet i 2018, og KIRK KAPITAL's højborg. Vi fik en eksklusiv rundvisning i vandlinjen og under vandlinjen.
Det er den dansk-islandske kunstner Olafur Eliasson og hans studio der står bag.
Det var en stor oplevelse af se og opleve. Vi besøgte dog ikke Michelin restauranten, men det kunne vi godt få lyst til.
Tak til alle deltagere for godt humør og hyggeligt selskab.
God sommer til alle.
VH Birthe Kvist
Sidst opdateret 28.05.2026



