2026 frivilligtur til Samsø
Året frivilligtur gik til Samsø. Busserne var fyldte med forventningsfulde frivillige, klar til en dag med masser af oplevelser
Vejrguderne var os venlig stemt, da Ældre Sagens frivillige var tur til Samsø.
Der var god tilslutning, så vi var i 2 busser. Ved færgelejet fik vi kaffe og rundstykker før vi kørte ombord for at sejle over til Samsø.
Her blev i mødt af vore guider, der var med hele øen rundt og fortalte om stort og småt.
Frokosten blev indtaget på Flinch's Hotel. En buffet hvor der ikke manglede noget.
På hjemturen var der kaffe og kage ombord.
Alle vendte hjem med en god oplevelse i bagagen.
Sidst opdateret 15.05.2026








