Til- og framelding til arrangementer

Her kan du læse nogle praktiske oplysninger om tilmelding og framelding til vore aktiviteter og arrangementer.

Aktiviteter og arrangementer

Tilmelding/framelding 

Tilmelding er i princippet bindende. Det gælder også gratis aktiviteter, når tilmelding er påkrævet. Du kan tilmelde dit til vore aktiviteter og arrangementer på telefon, via mail eller online.

Framelding

Ønsker du at framelde dig et arrangement eller aktivitet, skal du kontakte den arrangementsansvarlige, som fremgår af hjemmesiden.

Indbetalt beløb for arrangementer (fx foredrag/udflugter/rejser) refunderes ikke, med mindre pladsen kan sælges til anden side.

Aflysning

Hvis et arrangement eller en aktivitet ikke bliver til noget, refunderes det fulde beløb, med mindre der er tale om force majeure.

Force majeure

Ældre Sagen fralægger sig ethvert ansvar for ikke gennemført arrangementer og aktiviteter, hvis der er tale om situationer, vi ingen kontrol har over eller ikke kan forudsige. I tilfælde af force majeure vil man ikke få tilbagebetalt det indbetalte beløb.

Alle tilmeldinger kan ske ved at ringe eller maile til den person, der står som ansvarlig  og betale ved indgangen, med mindre andet fremgår af arrangementet, fx ved rejser, der arrangeres af samarbejdspartnere. 

Benyt gerne Online tilmelding og betaling på www.aeldresagen.dk/hammel.
Det er nemt, og du kan se her, hvordan:

Når du har fundet den aktivitet, du gerne vil melde dig til, skal du indtaste

  • Dit medlemsnummer.
  • Din fødselsdato (er nødvendig ved online tilmelding – ring til medlemsservice 33 96 86 86 og få opdateret dine data om nødvendigt).
  • Dit telefon/mobil nummer og din mail-adresse kommer herefter frem på skærmen. Du kan her redigere i dem, ligesom du skal indtaste manglende oplysninger, hvis de ikke kommer frem, for at gennemføre tilmeldingen.

Betaling i forbindelse med tilmeldingen sker med dit Dankort.

Følg instruktionen på skærmen.

Se mere her!

Tilmelding er bindende og først endelig, når Ældre Sagen har modtaget betalingen.

Onlinetilmelding

Du handler med Ældre Sagen, Hammel.
Lokalafdelingen er en del af Landsforeningen Ældre Sagen, der er dataansvarlig.
Ældre Sagen har brug for dine oplysninger for at kunne administrere din tilmelding til vores aktiviteter.
Dine tilmeldingsoplysninger slettes senest 1 år efter udløbet af kalenderåret, hvor du afslutter eller du har frameldt dig aktiviteten.
Eventuelle betalingsoplysninger slettes dog først efter 5 år efter udløbet af kalenderåret regnet fra dit sidste køb jf. Bogføringsloven.
Du kan læse, hvordan Ældre Sagen behandler dine oplysninger på https://www.aeldresagen.dk/privatlivspolitik.
Du har ret til at få indsigt i, rettet, begrænset og slettet dine oplysninger og kan klage til Datatilsynet over Ældre Sagens behandling af dine oplysninger. 

Kontakt Landsforeningen Ældre Sagen, Snorresgade 17-19, 2300 København S, Tlf. 33 96 86 86, Mail: persondata@aeldresagen.dk

 

 

Sidst opdateret 22.06.2021

  • Alex Ravn

    • Bookingadministrator L
    • Kasserer Lokalbestyrelse
    • Medlem af lokalafdelingens bestyrelse
    • Det Sker lokalredaktør
    • Webmaster

    Mobil
    29935370
    E-Mail
    ks.hammel.711@aeldresagen.dk