Søg på lokalafdelingens hjemmeside
Logo

Bookingvejledning

Regler for tilmelding til arrangementer.

Ældre Sagen i Farum har indført elektronisk tilmelding til alle arrangementer. De fleste af vores medlemmer benytter systemet uden problemer, nogle har bedt om hjælp, og de der ikke har adgang til internettet, har vi hjulpet på anden vis.

Til alle vores arrangementer skal du tilmelde dig online via www.aeldresagen.dk/farum.

Du kan få hjælp i IT-caféen hver torsdag kl. 10-12. Husk at medbringe medlemskort, Dankort og mobiltelefon.
  Telefonisk tilmelding er kun beregnet til de medlemmer der ikke har mulighed for at benytte ovenstående.
Tilmeldingen er bindende.  Hvis du bliver forhindret, og der er venteliste, forsøger vi gerne at hjælpe med at afsætte billetten. Se kontaktinformationen for de enkelte arrangører ved arrangementet.
Man kan kun tilmelde to personer ad gangen. Hvis man er flere, skal man bruge flere medlemskort.

Tilmelding: 
Du skal bruge dit medlemsnummer, din fødselsdato og VISA/Dankort el. MobilePay samt Mobiltelefon.

OBS. Du skal være registreret i Ældre Sagen med fødselsdato og e-mail. Kontakt Ældre Sagen på tlf. 33 96 86 89 for at tilføje, inden du går i gang.

Åbn vores hjemmeside: www.aeldresagen.dk/farum. På startsiden vælger du: Aktiviteter og kurser. Vælg derefter: Underholdning (også hvis det f.eks. er et foredrag). Vælg det ønskede arrangement og klik på det. Klik på knappen ”Tilmeld” (Hvis den ikke er der, står der, hvornår tilmelding starter). Nu åbnes et nyt vindue, og du følger blot instruktionerne trin for trin. Du får en bekræftelse på din tilmelding via e-mail. Hvis det ikke lykkes, så søg hjælp i IT-caféen eller hos arrangøren privat.

birthe@berger.dk


Sidst opdateret 22.07.2022